sobota, 25 stycznia 2014

FLOYD MA SZEŚĆ MIESIĘCY = PÓŁ ROKU 26.01.2014r 

FLOYD, KOCHAMY CIĘ ! Jesteś nasz NUMBER ONE !
                                                                  

Kto ma tyle wdzięku co ja?
Zdjęcie użytkownika Hania Dąbrowska.Wdzięku co ja
wdzięku co ja
No kto ma?
Powiedz sama....
Kto, kto taki uśmiech Ci da?
Uśmiech Ci da
jak dam ja.
Może inni są piękniejsi,
może i są.
Może inni są zgrabniejsi,
no to i co ?
Może inni są sprytniejsi,
na pewno są.
No, ale powiedz sama,
no, ale powiedz sama.
Kto ma tyle wdzięku co ja,
wdzięku co ja?
No kto ma? - powiedz sama.
Kto potrafi szczęście Ci dać,
szczęście Ci dać?
No kto?
Nikt ! - tylko ja FLOYD !

FLOYD, TYLKO TY, TYLKO TY..... !!!
FLOSIU, smaczne życzenia urodzinowe dla CIEBIE od całej naszej fajnej ferajny: Bella, Lalki, Mazdy, Hondy, Disneya, Buźki oraz wszystkich naszych żółwi i gekonów, a nawet ropuszki.
Dołączamy się także my - Hania i Janusz












 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz