poniedziałek, 4 listopada 2013

PÓŁ ROKU Z ŻYCIA DISNEYA

Byłem taki mały jak miałem 8-siem tygodni.
 
 
Zdjęcie


Zdjęcie


































*******************************************************************************************

Taki przyjechałem do mojego domu - fajnej ferajny- miałem wtedy już 4-ry miesiące.
Bardzo długo czekałem na moje miejsce w rodzinie , moje rodzeństwo od razu znalazło swoje  domki . Nawet kolejny miot opuścił naszą hodowlę ,a ja wciąż czekałem.

Zdjęcie


*****************************************************************************************

Teraz jestem już pewny, że znalazłem swoje miejsce na stałe. Jestem kochany przez fajną ferajnę.
 Mam już 5-miesięcy.




 
**********************************************************************************
A to ja DISNEY razem z moimi kumplami BUŹKĄ i FLOYDEM.
 Mam już 6-miesięcy czyli pół roku.


 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz