czwartek, 7 listopada 2013

PIĘĆ MIESIĘCY Z ŻYCIA BURZY ( BUŹKI ) " Z SOLNEJ ZIEMI "



 
 
        Taką BURZĘ -BUŹKĘ zobaczyłam po raz pierwszy na zdjęciu w internecie w sierpniu .
        Miała wtedy 10 tygodni i podaną datę urodzenia 08 czerwca 2013r.
        Serce zabiło mi mocno, wiedziałam , że ta urocza dama przeznaczona jest dla mnie ,
        ja też urodziłam się 08 czerwca , tylko kilka latek wcześniej .
        Decyzja była szalona , ale nie żałuję , już wtedy na świecie był mój długo wyczekiwany sheltie
        FLOYD ,który urodził się też w szczególnym dla mnie dniu ,bo 26 lipca, w dniu moich  imienin.
        Na dodatek widziałam go, sama wybrałam , trzymałam na rękach i całowałam w maleńki pysio .
        Dwa szczeniaczki na raz , to dużo nawet dla tak "zakręconej"na punkcie zwierząt osoby jak ja ,
        tym bardziej ,że w domu miałam już trzy suczki collie po przejściach i starszego collaczka-psa.
        Ale jak można nie wierzyć w przeznaczenie - daty urodzin i imienin samemu się nie wybiera ,
        pieski - tak . Tylko ile osób ma takie szczęście , żeby trafić na wymarzone zwierzaki z własnymi
        datami urodzin i imienin . Ja miałam !!!


                      PIERWSZA ARYSTOKRATKA W NASZEJ FAJNEJ FERAJNIE
      Po raz pierwszy do rodziny dołączył piesek z rodowodem BURZA "Z SOLNEJ ZIEMI"
 
 
 


     Matka ZA ZI NEL  Ventora                                                 Ojciec JIM BEAM Perla z Polabi

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz